Canterlot Avenue requires Javascript to run properly. Make sure to enable it in your browser settings.
Dream Vezpyre
How do you quick melee as reinhardt tho?
 liked this.
Bright Brave
Stawp
Dream Vezpyre
This isn't helping Bright Brave.
Bright Brave
I know.
VidsThePrince
thats my bro for you loving to mess around XD
Bright Brave
Love it
Medallion Star
Press left mouse button
Dream Vezpyre
Quick melee, not primary fire.
Medallion Star
That is his quick melee, pressing the melee button does the same thing as his primary fire
Medallion Star
yo, does anyone want to play comp on PC with a support main? trying to break into diamond and I can't do it alone.
Be the first person to like this
Bright Brave
Awwwww
Golden Doodle
Wanted to share some of my older felt keychains I made just under 2 years ago! I used thicker string back then but it has its own kind of charm. I'm SUPER proud of the DVA one and the Junkrat one. The...View More
Golden Doodle
I have some bad news... There is no cure for your condition... I... I can’t heal “stupid”
,  and 4 others liked this.
Vanil
Yes you can. So far the only known cure is death. Let the bodies hit the floor (and stay there)
Bright Brave
"Okay gramma." ߑ
Golden Doodle
Don’t let Ana hear you say that. You’ll be on your ass XD
Bright Brave
Not before she's on hers. 'Beep boop, kill machine noises.'
Golden Doodle
She’d just sleep you lol. Nice try though.
Bright Brave
Machines don't sleep. Nice try nice try.
Golden Doodle
Gonna have to relay that info to Blizzard then XD
Bright Brave
Oh. I will.
Golden Doodle
Golden Doodle
OH MY GOD! I didn’t know the Archives event was starting so soon! THE NEW SKINS ARE AMAZING!!!!!
Dream Vezpyre
The archives is starting?? Gotta grab me them toxic spammable voicelines stat
Lock On
And they say and they and they say and they say chivalry is de- and they say - Doomfish
Golden Doodle
That one is so common XDDD I like to spam “SOMEtimes you, SOMEtimes you, SOMEtimes you scare me” as Mercy. Or “so good IT’S! So good IT’S! So good IT’S SCAry!” As Lucio.
Pony with no Name
The best ow news is that the guy who made the horrible stories is finally out of blizzard so there might be hope for the game
Golden Doodle
Are you talking about Michael Chu, I hope not xp
Pony with no Name
Well he made horrible decisicions with the character, like giving sombra a name thats not even mexican to begin with
Smoking Record
Heck yeah. I've been waiting this event all winter.
Carmine Gumshoe
fuuuCK i picked a good week to start back up
Golden Doodle
Awesome! I adore Pharah’s biker skin!!!
Carmine Gumshoe
oh my god, i diDN’T SEE IT BUT I JUST LOOKED IT UP i might actually have to change her golden pharah skins... as a pharah main, this pleases me
Golden Doodle
Pharah was my first main! I’m a support main now though.
Carmine Gumshoe
bless you, you’re fighting the good fight. support in league has changed me............. pharah and zarya are my two mains, but i’ll pick up moira if i gotta. everyone else i’m just “okay” at. except widowmaker. you’d swear i was blind with how i play widowmaker.
Golden Doodle
I suck at Widow too but sometimes out of nowhere I’ll do well and I’m like wtf wtf wtf!?!?
Golden Doodle
Overextending is bad... sometimes. Yeah if you have a Rein who just keeps on running ahead by himself into 6 enemy team players that’s bad. But when it comes to payload games, if you just killed mo...View More
Smoking Record
Agreed
Medallion Star
The use of spacing and knowing when to advance/retreat is crucial game sense. And the application of those strategies depends on ganemode; defending a payload vs defending a capture point employs different spacing techniques. I think you're absolutely right on payload attack, keep 3 on payload and...View More
OVERWATCH
If your OC was to cosplay an Overwatch character, who would it be?
Daddy Cambia
Torbjörn's corpse.
Muted
Yes.
Pony with no Name
Bich don't mess with my magical Swedish dwarf
Sound De Aviators
mcree
Jaden Peace/ Prince Ralsei
Ana
Pony with no Name
Roadhog, because Rough is equally violent
Wolfbane
Either Roadhog or Reinhardt.
mey
the cook daddy guy with white hair haha whats his name again asking for a friend haha
Crimson Night
Solder 76. and I thought you would go Mei~
mey
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAA
Crimson Night
It's simply
Krashface
Junkrat, for sure.
Script Anonymous Cone Lord Lord of all Cones
Lucio.....
Smoking Record
Either Lucio, Junkrat or Reinhardt
Golden Doodle
Mercy~
OVERWATCH
How has your team done in the league so far? Who are you cheering for? (o´▽`o)
and  liked this
Jaden Peace/ Prince Ralsei
Dynasty for the win!
Mocha
Don't even know what these are for
Jaden Peace/ Prince Ralsei
The teams for the Overwatch league. the round robin tourny of the best Overwatch players.
Mocha
I feel stupid asking but what is Overwatch?
Jaden Peace/ Prince Ralsei
...one sec
Jaden Peace/ Prince Ralsei
This will explain one of the Tanks of the game and how she plays. D.va
Wolfbane
Fuel has such a good rooster. Primarily and offensive pushing team. Just lacks proper cohesion in the communication department.
Jaden Peace/ Prince Ralsei
Yeah.
Scarlet Serenade
Isn’t this an ad? Mods, help
Smoking Record
Go Titans
Golden Doodle
Hello Tank and DPS mains. Here's a few fun facts that I'm sure most Support mains would love for you to know: We can't heal through walls, crazy I know! And even if you scream "I need healing" 100 ti...View More
Bright Brave
Bastion main here. Go cry somewhere else. Beep boop.
Golden Doodle
"Somone call the Wahmbulance"
Lavender Dawn
Hold up. You mean we can’t blame support if anything ever goes wrong ever. The more you know.
Golden Doodle
Did you even read the post? Lol.
Lavender Dawn
Yes I was kidding. This problem is not exclusive to overwatch. Supports get blamed in basically every MMO ever.
Golden Doodle
Yeah for sure XD my bad. Hard to enterpret text sometimes.
Lavender Dawn
All good. Damn text not conveying sarcasm. I remember back in tf2 where heavies would complain if the medic did not spend the entire game buffing them.
Golden Doodle
Yeah! I played a lot of medic because I'm not the best mechanically on computer games. Prefer a controller (obvious downside of aiming with a stick though) Honestly I dunno why supports are shit on so much, and no one wants to play them? Support play is super fun and rewarding when you save your te...View More
Pride
My favorite strat for enjoying team games on solo queue: Don't play support
Golden Doodle
I enjoy playing support so I usually just deal with the bullies lol. These days I laugh at how ridiculous they're acting and just do my best. In the ed it's just a game and some people get so pissy.
Pride
Gamers who play too seriously are a joke
Lavender Dawn
People who break controllers out of anger should find a more relaxing hobby.
Pride
I once made someone throw his controller through a wall at a Smash tourney 1 time. It was epic. There's no better honor than an opponent's anger
Lavender Dawn
Smash tournaments are their own weird little bubbles of people getting way too invested.
Cynbel Ferode
LOVE YOUR SUPPORTS sincerely- a tank main who Arthur fists @ other tank and dps who spam the healing line
Vy Thresh
Ughgh, THIS. I stopped playing Overwatch because no other game frustrates me so fucking much. It also sucks when there's just... no tanks at all.
Golden Doodle
Fair enough! tbh though I’d be okay with healing a whole team of grateful dps players, than having a whiny tank.
Vy Thresh
Makes sense. It's definitely always better to have a team that'll work with you.
Smoking Record
Support are the heart of a team. Literally.
Load more